نسخه جدید نرم افزار تکنسین

نسخه بروز نرم افزار تکنسین منتشر شد

آپدیت نرم افزار تکنسین

نسخه بروز نرم افزار تکنسین منتشر شد!

حق بیمه!

حق بیمه فروردین 1403 نمایندگان و همکاران تحت پوشش بیمه عمر و بازنشستگی واریز گردید!

تولید بیش از 50 محصول حفاظتی در بزرگترین کارخانه سیستم های حفاظتی امنیتی ایران

001
003
005
007
009

محصولات

002
004
005
008
0010
GMK
درباره ما

از ما بیشتر بدانید!

صنایع حفاظتی امنیتی GMK در سال 1385 به جهت تامین نیاز جامعه به سیستم های حفاطتی و حفظ امـنیت و آرامش تاسیس گردید. از ابتدا تولید محصولات با کیفیت ، ایجاد اشتغال گسترده و توسعه تولیدات و همچنین عدم وابستگی بـه کشورهای بیگانه و رضایت مشتری جزء اهداف مهم این مجموعه بوده است.طـرح توسـعه از سـال 1396در صنـایع GMK پررنگ تر شد به طوری که در سال 96 نخستین فاز کارخانه در شهرک صنعتی با حضور مسئولین استانی و کشوری به عنوان بزرگترین کارخانه سیستمهای حفاظتی کشور به بهره برداری رسید. ساخت فاز دوم الی پنجم این کارخانه در مرداد97 با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت در زمینی به مساحت 10000 متر مربـع با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از 10000 نفـر کلیـد خورد و در سال 99 با بهره برداری از چندین فاز جدید از جمله رونمایی از بزرگترین خط تولید آیفون های تصویری در کشور ، تولید انواع دستگاه های اعلام حریق و تجهیزات جانبی ، لوازم برقی و الکترونیکی و همچنین تاسیس مرکز آموزش (کارآموزی) با مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز شد. این مجموعه هم اکنون با بیش از 500 نمایندگی رسمی، 750 عاملیت فروش و 6000 همکار فعال در سراسر کشور دارای گسترده ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در ایران می باشد.

برخی از افتخارات و عناوین

جی ام کا در مسیر موفقیت

به لطف خداوند متعال همیشه در بالا ترین سطح تولید سیستم های حفاظتی در کشور قدم بر داشته ایم.

قدمت و تجربه

17 سال تجربه
در امر تولید سیستم های حفاظتی

از سال 1385 که اولین قدم از این مهم را برداشتیم تا کنون بیش از 17 سال گذشته که هر لحظه آن تجربه ای ژرف در کنار همراهان همیشگیمان بوده است.

نمایندگان

با بیش از 520 نمایندگی و 720 عاملیت فروش در سراسر کشور

برای نمایش نمایندگی هر شهر ابتدا استان و شهر را انتخاب نمایید




GMK
مرکز آموزش

مرکز آموزش جوارکارگاهی GMK

سال های متمادی است که می شنویم بیش از 80 درصد جویندگان کار فاقد مهارت هستند و این موضوع یکی از مشکلات عمده بازار کار کشور است. مهارت و فناوری یکی از عامل های اصلی رشد و توسعه اقتصاد پایدار در کشورها به شمار می رود. به همین منظور آموزش‌های فنی و حرفه ای، نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد و بهبود فضای کسب و کار دارد. کارخانه صنایع GMK به جهت ایجاد اشتغال و گسترش طرح های توسعه موفق به اخذ پروانه فعالیت مرکز آمـوزش (جوار کارگاهی) از سازمان فنـی و حرفه ای کشـور شد. در این مرکز ضمن ثبت نام از سراسر کشور، آموزش فنی و حرفه ای بصورت کاملا عملی بوده و مدرک فنی و حرفه ای بین المللی به متقاضیان اعطاء و ضمن ایجاد اشتغال پایدار، حکم نمایندگی محصولات GMK برای شهر مورد نظر متقاضی صادر و تسهیلات فوری (معرفی به بانکهای طرف قرارداد) جهت دایر کردن واحد صنفی اعطاء می گردد.

ثبت درخواست شرکت در دوره

تماس با ما

آیا سوالی دارید؟
لطفا یک پیام بگذارید

با تکمیل فرم به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • آدرس کارخانه: خراسان رضوی ، تربت حیدریه ، شهرک صنعتی شماره 2 ، قطعه 282
  • تلفن
    شماره های تماس:

  • نمایشگاه دائمی، مرکز آموزش و مرکز خدمات پس از فروش: تهران؛ خیابان دکتر شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، جنب ساختمان شماره 2 شهرداری، بن بست ویرا
  • تلفن
    شماره های تماس:

  • ایمیل